پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

خانم ها از توالت ایرانی استفاده نکنند !!! - حفظ سلامت

بازدید : 1432
نظرات : 0
شنبه 03 اسفند 1392
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

خانم ها از توالت ایرانی استفاده نکنند !!! - حفظ سلامت

در صورتی که قوام عضلات نیز به تدریج کم شود (به عنوان نمونه، به علت بالا رفتن سن یا فقر غذایی)، شلی و افتادگی لگن بیشتر می‌شود...

در این هنگام علایمی مانند اختلال در تخلیه مثانه یا اختلال در دفع مدفوع یا بی‌اختیاری ادرار هنگام سرفه و احساس فشار و توده داخل واژن پیدا می‌شود. البته عواملی که فشار داخل شکم را بالا ببرد و باعث شود احشا به داخل لگن فشرده شوند (مانند سرفه‌های مزمن در بیماری آسم) این مشکل را تشدید می‌کند.
برخلاف باوری که در میان بعضی افراد رواج دارد مبنی بر اینکه استفاده از توالت ایرانی موجب افتادگی رحم می‌شود، باید بگویم که استفاده از توالت ایرانی به تنهایی نمی‌تواند موجب این مشکل شود مگر اینکه از قبل، زایمان‌های سخت صدماتی به عضلات کف لگن وارد کرده باشند و شخص مشکل یبوست مزمن هم داشته باشد. در این صورت، بالا رفتن فشار داخل شکم و لگن شلی عضلات کف لگن را تشدید خواهد کرد.
جا دارد حالا که در این مورد صحبت کردیم به همه خانم‌ها توصیه و تاکید کنم برای حفظ سلامت ستون‌مهره‌ها و پیشگیری از کمردرد تا آنجا که می‌توانند از توالت ایرانی استفاده نکنند. همان‌طور که در دوره بارداری خود را ملزم به استفاده از توالت‌فرنگی می‌دانند بقیه زمان‌ها نیز چنین کنند.

 

مطالب مرتبط

نظرات

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید